wtorek, 2 sierpnia 2011

Cześć

Przepraszam że nie pisałam do Was przez te 2 dni, ale chciałam na chwilę się oderwać od bloga oraz neta. Trochę nudne jest samo pisanie i dodawanie fotek na sucho, więc postanowiłam do każdej notki dodawać jakąś kultową piosenką, a najlepsze w tym wszystkim jest to że możecie je wybierać! - Jak to działa ?! Piszesz w komentarzu piosenkę, która Ci odpowiada, oraz styl jaki piosenka "wyznaje" a ja po kolei będę je dodawać według daty dodania komentarza, a przy tym będę pisać co np. pasuje do piosenki pop czyli : np. niebieskie dżinsy [ZARA], żółto biała bluzka [ZARA] pomarańczowe sandały [RESERVED], jakiś kolorowy dłuższy naszyjnik duży wybór w reserved. ;] (Jakieś proponowane piosenki, styl możecie pod każdą notką w komentarzu dodać) Jak Wam się podoba taki pomysł ? Komentujcie. ;> A tu piosenka David Guetta - Where Them Girlz
A fotki w następnej notce..
Mam nadzieje że u Was ok - w każdym bądź razie tego Wam życzę. kiss, kiss ;*

2 komentarze:

Paulina pisze...

P.S za niedługo zacznę publikować rysunki jakie tworze. ;> kiss,kiss ;)

kama98 pisze...

OO rysunki, super, a ja wybieram : Grubson - na szczycie. ;]